Aanmelden met @home.nl mail adres | 22 Jan 2009 23:37 | ||
Beste users, Al enige tijd hebben wij problemen met mensen die zich proberen aan te melden op onze website en als provider @home/Ziggo hebben. De activatie mailtjes die automatisch worden verzonden door onze server komen bij die mensen gewoonweg niet aan, omdat @home/Ziggo deze mailtjes als SPAM markeert en per direct verwijderd zonder dat je dit zelf kan bepalen. Om het probleem op te lossen hebben wij enige instellingen van de automatische activatie mail aangepast om mogelijk de spamfilter te kunnen omzeilen, maar of dit mag baten?? Graag willen wij daarom mensen die een @home.nl mail adres hebben vragen om hun medewerking. * Meld je aan door op aanmelden te klikken (rechts bovenin of onder het inlog menu) * Vul alle gegevens volledig en correct in en maak gebruik van uw @home mail adres !! * Binnen 2 minuten moet het mailtje zo wie zo in je mailbox zitten met de activatiecode. Mocht je binnen 10 minuten nog niks hebben ontvangen laat het me dan even weten via de mail LET OP : vermeld ALTIJD je gebruikersnaam als je een e-mail stuurt aan ons, dit vergemakkelijkt het zoeken voor ons behoorlijk !! Ook is het zeer handig als de mail naar ons wordt gestuurd met het zelfde mail adres waar je je ook mee had aangemeld, zo kunnen we snel zien of er niet een ander probleem is waardoor je geen mail hebt ontvangen. Wij streven er naar dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen, alleen kunnen we het dit keer niet alleen. Om een goeie omschrijving van de problemen te kunnen geven bij Ziggo hebben we eerst enige informatie nodig waar het precies fout gaan en of het bij iedereen fout gaat. Iedereen alvast bedankt voor de medewerking en het helpen bij het oplossen van dit vervelende probleem veroorzaakt door Ziggo helaas. Michel Etherpiraten.com |